Tuesday, October 27, 2009

Samir Nasri & Lukasz Fabianski Mahu Muncul

Nasri bakal membuat penampilan pertama untuk Arsenal permulaan musim ini

Pemain tengah berbangsa Perancis Samir Nasri yang telah cergas selepas pulih dari kecederaan dijangka akan turun untuk kesebelasan utama Arsenal dalam Carling Cup pada malam Rabu nanti ketika mereka menanti bertandangnya skuad Liverpool yang baru segar-bugar dari mimpi indah selepas menunduk malukan Manchester United tempoh hari.

Nasri yang baru pulih dari derita patah kaki semasa sesi latihan pra-musim pada Julai lepas, tetapi sudah mula diberikan kesempatan oleh 'The Professor' untuk berada dibangku simpanan pada Ahad lepas ketika Arsenal dipaksa untuk berkedudukan seri 2-2 dengan West Ham, Jadi! Nasri kini sudah pasti sangat merindui dan bersedia untuk melakukan kemunculan musim pertamanya.

Sementara, Penjaga gol Lukasz Fabianski juga boleh turut membuatkan kemunculan musim pertamanya rabu ini, sebagaimana dia mengharapkan tempatnya dalam kesebelasan utama Arsenal setelah pulih daripada kecederaan lutut. Berikut kata-kata nukilan beliau:-

"It has been a frustrating time for me because of the injury but it's gone now and I need to look forward to the future, I want to get back into the team, fighting for my place really hard".

"I want to show my quality and, hopefully, win a trophy with Arsenal. I can think about this now that I am completely fit, which is the main thing. I want it to stay that way."
Philippe Senderos dan Mikael Silvestre juga dijangka akan diturunkan di samping kalangan skuad muda-mudi seperti Jack Wilshere, Aaron Ramsey, Carlos Vela dan Fran Merida.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails