Tuesday, November 17, 2009

Rumours | Philippe Senderos Minta Cerai


Dengan peluang yang 'segan-segan' dan hanya diberikan kesempatan beraksi di Carling Cup sahaja, Itu jelas tidak cukup memadai untuk Philippe Senderos untuk terus kekal di Arsenal. Pemain pertahanan Arsenal berbangsa Switzerland itu tidak menikmati impiannya untuk bermain secara lebih meluas di dalam kesebelasan utama pilihan Arsene Wenger, Jelas Bos Arsenal itu, sering memberikan kepercayaan yang tinggi terhadap Thomas Vermaelen dan William Gallas yang telah membentuk gandingan pertahanan tengah yang hebat.

Philippe Senderos yang dipinjamkan musim lepas ke AC Milan, dikatakan bersedia untuk melangkah keluar ke kelab baru dan menjadikan jendela perpindahan Januari ini sebagai masa yang tempat untuknya mencari 'angin perubahan' yang baru.

Senderos dipetik berkata kepada Sunday Mirror:

I need to seek a solution as I’m not playing for Arsenal. A change of clubs in the winter is an option – I am keeping all doors open. This is a difficult time.

Sebenarnya adanya Philippe Senderos ini di dalam barisan Arsenal boleh dikatakan penting, Arsene Wenger perlukan 'back up' yang mampu untuk mengisi kekosongan seandainya sesuatu yang tidak diingini berlaku seperti kecederaan yang panjang berlaku pada salah seorang dari pertahanan tengah Arsenal samada Thomas Vermaelen dan William Gallas. Kerana Arsenal akan melalui satu musim yang panjang. Adakah Arsene Wenger merelakan pemergian Philippe Senderos dan apa pulak tindakan 'Orang tua' ini? Hanya Arsene Wenger yang tahu! - Dial Square (Kelab Pencinta Arsenal FC)


0 comments:

Related Posts with Thumbnails