Tuesday, July 20, 2010

Latest News | RvP10 : CV11


Robin van Persie akan dikenali sebagai RVP10 selepas diumumkan secara rasmi di Arsenal.com yang RvP akan beralih mengenakan jersi nombor 10 Arsenal musim depan.

Pemain bintang Belanda ini telah menjadi empunya jersi bernpmbor 10 selepas ditinggalkan pemilik sebelumnya William Gallas, yang telah bertindak tidak mahu kekal bersama Arsenal selepas berakhirnya kontrak beliau pada tarikh 30 Jun.

Van Persie yang diketahui sangat teruja untuk mengikut jejak langkah idolanya yang juga rakan senegaranya Dennis Bergkamp, yang menyarung jersi nombor 10 itu selama mengabadikan kariernya di Arsenal.

Sementara, Carlos Vela juga telah berubah sebagai pemilik baru nombor 11. seterusnya ini akan menamatkan spekulasi pemain antarabangsa Mexico ini bahawa masa depannya di Emirates diragukan setelah rumours mengatakan beliau bakal berpindah ke Sepanyol yang diperdebatkan selepas tamak Piala Dunia.

Menurut Arsenal.com, kepada 'kipas tak mati-mati Arsenal' yang telah memiliki dan membeli baju Arsenal baru dengan 'Vela 12' dari Arsenal.com boleh mengembalikan baju mereka untuk pertukaran dengan baju baru yang telah dikemaskini. Bukti pembelian akan diperlukan.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails