Monday, July 19, 2010

Rumours | Dudu Merajuk Hati, Membawa Diri


Tiba-Tiba....Eduardo yang lebih dikenali sebagai 'Dudu' dikhabarkan sedang dalam perjalanan ke Shakhtar Donestk untuk nilai perpindahan sebanyak £7m, Selain itu ada laporan mengatakan bahwa ada lebih kurang empat kelab yang menaruh minat terhadap pemain kelahiran brazil ini dan merupakan bintang Croatia, ini termasuk Aston Villa tapi rumor kali kuat menunjukkan bahaya penyerang ini yang dibawa masuk oleh Wenger tiga tahun lalu dari Dinamo Zagreb sedang dalam perjalanan menuju ke Ukraine.

Jika ura-ura ini menjadi kenyataan, boleh dikatakan Wenger sedang berkira-kira untuk membuat tawaran membawa masuk Joe Cole secara perpindahan percuma , seperti yang diketahuai, bekas pemain tengah Chelsea ini hanya akan hadir ke dalam skuad 'The Gunners' bergantung kepada pemain Arsenal yang bakal keluar samada Tomas Rosický atau Eduardo. Melihatkan situasi Rosický yang menandatangani kontrak baru musim lalu dan bersama-sama dalam kunjungan pada kemenangan 4-0 di Barnet. Ditambah dengan kehadiran penyerang yang baru disunting Wenger Marouane Chamakh, Ia terus meletakkan kedudukan 'Dudu' dalam skuad utama agak terumbang-ambing dan tidak terjamin. Buat masa ini tiada yang rasmi dan pasti tentang berita ini, seandainya benar Ini akan meninggalkan jersi no.9 tidak akan berpunya.

Dah seandainya ia benar-benar sohih, aku mengucapkan selamat berjaya buat Dudu untuk menempuh cabaran baru di Shakhtar Donetsk.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails