Wednesday, August 18, 2010

Injury News | Samir Nasir Laung Cukupkan Arse'Injury'al Team


Arsenal terus dirundang malang dengan masalah kecederaan pemainnya yang tidak bernoktah, dan yang terbaru pemain tengah antarabangsa Perancis, Samir Nasir pula akan 'ketuk pintu' pusat rawatan Arsenal bagi memenuhkan senarai pemain Arsenal yang cedera. Samir Nasri dilaporkan mengalami masalah kecederaan lutut dan akan melupakan aksi dipadang selama 1 bulan.

Sumber Arsenal dipetik mengeluarkan kenyataan:
"Arsenal midfielder Samir Nasri will undergo minor surgery on his knee following a meniscal injury sustained during the match against Liverpool on Sunday. Nasri, who has been in impressive form, will be out of action for a month."

Samir Nasri dijangka bakal terlepas lima perlawanan berikutnya; dengan berita kecederaan terbaru ini ia akan menambahkan lagi magrain untuk bos Arsene Wenger yang sudah pun kehilangan beberapa tonggak pemain tengah Alex song, Denilson dan Aaron Ramsey akibat kecederaan, sementara kecergasan semasa kaptain, Cesc Fabregas yang beransur pulih selepas direhatkan ketika menentang Liverpool tempoh hari pasti melegakan Wenger dan Pencinta Arsenal, kapten Arsenal itu dijangkakan cukup cergas dan mungkin bakal diturunkan di Emirates ketika menanti kunjungan Blackpool.

Minggu depan lepas lawan Blackpool, Siapa pulak cedera? Teka....Teka....

0 comments:

Related Posts with Thumbnails