Friday, October 1, 2010

Injury News | Fabregas 50-50


Arsene Wenger telah mendedahkan Cesc Fabregas berkemungkinan tidak sesuai untuk dikerahkan untuk pertembungan klasik Arsenal dengan Chelsea pada hari Ahad ini.

Kapitan muda Gunners Fabregas telah mula diistirehatkan akibat kecederaan hamstring selama hampir dua minggu dan khidmatnya tidak akan digunapakai bagi mewakili skuad Sepanyol untuk kelayakan Kejohanan Eropah ketika melawan Scotland dan Lithuania. - Bagus sangat ni! Sepanyol pakai lah pemain-pemain Barcelona Boocelona tu? Kasi lanyak dorang sampai injed...huhuh!

Pakej 2 dalam 1: Kerjasama terjalin antara Cesc Fabregas dan Anton Ferdinand yang menzahirkan gol pembukaan 'menakjubkan' secara langsung memperolehi kecederaan hamstring sekaligus buat Fabregas ketika diikat 1-1 dengan Sunderland - lembut benar kakimu!

Ditanya tentang berkemungkinan Fabregas akan kembali mengemudi jentera tengah The Gunners pada minggu ini dalam kempen Barclays Premier League ke Stamford Bridge, pengurus Wenger mengatakan Arsenal TV Online:

"Saya tidak tahu.

"Ia kelihatan 50-50 tetapi menjuruns 50-50 ke sudut negatif saya akan. Saya akan memastikan semula situasinya pada sabtu pagi."

Eloklah! direstkan Fabregas tu betul-betul, tak payahlah ghairah sangat nak guna awal-awal, kang melarat, musim masih awal lagi ni! si Jack Wilshere tu pun ada, pakai jer la! budak ini pun lih diharap jugak...tapi, pemain Chelsea ni pulak semua king-kong...diketiskan je si Jack ni nanti mau melambung-lambung.....Adoi! Adoi! - Cemana aku nak berpikiran positif ni....huhuhu

2 comments:

yan gunner said...

Betol tu... lau x comform nak guna fab baik jgn..., willshere pun ok,, hope lawan nnti gune taktik mase lwn blackburn ari tu..,chelshit tu fizikal same mcm dye org supe king kong...,!!

Dial-Square said...

sayangnya, kat team kita jangan kata king kong, lotong pun takde...huhuh...dorg nengok la..dogba tu dah raja king kong...

Related Posts with Thumbnails