Saturday, November 13, 2010

Video | Arshavin vs Wolves


Fuih! lama dah aku tak lihat permainan beria-ia dari Arshavin, tapi di perlawanan dengan Wolves tempohari Arshavin dilihat sudah kembali ke prestasi asal [rajin]. Harap Arshavin terus kekal konsisten dengan permainan sebegini. Sebab saya percaya Arshavin masih memiliki 'magic'nya! Dan mungkin diselubungi kecederaan sebelum ini, ia telah menganggu permainannya.

Bagi saya, saat terbaik Arshavin bersama Arsenal adalah ketika menjaringkan 4 gol menentang Liverpool musim lalu. Go! Arshavin.

Seriyes siot! kalau camni permainan Arshavin kita ada peluang besar untuk mengakhiri kemarau kabinet di Emirates! walaupun aku tahu permainan bola sepak adalah permainan secara berpasukan! tapi Arshavin mampu membuat perubahan dalam pasukan kita, seperti mula-mula kehadiran beliau musim lalu, dimana waktu itu, pasukan kita agak goyah untuk mengejar slot bagi kelayakan dalam Liga Juara-Juara Eropah dengan beberapa tonggak utama diselubungi kecederaan. Prestasi Arshavin masa itu memang terangkat! Dia bangkit menyerlah berseorangan dan membawa rakan-rakan sepasukan untuk terus berjuang! Dan akhirnya kita berjaya mengisi slot tersebut!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails