Monday, May 16, 2011

Match Report | Arsenal 1 - 2 Aston Villa; Top 3 EPL Pun Kena Rembat!

Arsenal 1 : 2 Aston Villa
Robin van Persie ('89) : Darren Bent ('11) & ('15)
Vanue: Emirates Stadium, England
Referee: Michael Oliver



Match Report | Arsenal 1 - 2 Aston Villa; English Premier League

Itu dia! Bungkus lagi dan lagi...lagi....Apa kesudahannya babak seram ini! Aku dah nak nazak mikir apa report yang nak muncul dari papan kekunci aku ini, dah naik kebas jari-jemari aku! Apa yang nak aku karang atau aku taipkan! Hati aku bengkek! Bengang siot! Mula-mula tu dia hidangkan berita gembira bila melihatnya orang besi Thomas Vermaelen sudah kembali dalam kesebelasan utama selepas hampir lapan bulan berehat!

Rupanya! Ia hanyalah sekadar penyedap rasa saja. Bermula saja sepak mula, episod hitam bermula! Dua gol Bent dalam 15 minit, buat aku tergamam! Sekaligus kemenangan 1-2 buat Aston Villa di Stadium Emirates hari ini bererti Manchester City mempunyai kesempatan emas untuk 'tapaw' Arsenal di tangga ketiga liga apabila akan bertemu Stoke City selepas ini.

Memang gila semuanya! bermula dengan bergaya di musim ini, berada dalam EMPAT saingan kejuaraan yang melibatkan Piala Carling, Piala FA, Piala EPL dan Champion League! Kemudian segala-galanya hilang dengan sedetik masa saja!

Kini yang terbaru The Gunners bakal kehilangan tiket ke Champions League secara automatik, sekiranya gagal menempatkan diri di tangga ketiga EPL musim ini. Kedudukan kini memang terancam sangat-sangat oit! Peluang besar buat anak buah Roberto Mancini yang sedang diulit kegembiraan selepas berjaya menang kejuaraan utama, Piala FA selepas menanti hampir 35 tahun dan seandainya menang ke atas Stoke City sekali lagi di saingan EPL selasa ini.

Tempat ketiga EPL akan beralih tangan? Arghhh.....aku tension siot!

Korang tonton jer la video ini...


1 comments:

Filippo said...

dah jatuh tempat ke 4 pon..huhuhu
Rumour Perpindahan

Related Posts with Thumbnails