Friday, June 24, 2011

Transfer Rumours | Vela Kekal Di Emirates Tegas Agen



PenCinta Arsenal.blog - Arsenal mengesahkan bahawa tidak ada niat untuk menjual striker mereka berasal dari Mexico, Carlos Vela bagi tetingkap perpindahan musim panas kali ini, atau lebih senang cakap "not for sale".

Pemain yang kini menjangkau usia 22 tahun itu dilaporkan masih dikelaskan sebagai bernilai untuk disimpan di Emirates dan tetap merupakan sebahagian dari projek yang sedang dikerjakan Wenger untuk The Gunners. Namun, Vela dilihat banyak menghabiskan separuh musim kedua lalu apabila diperpinjamkan ke West Brom.

Dan sepanjang tempoh pinjaman tersebut di The Baggies, ia hanya mampu tampil sebanyak 8 kali di Liga, dan berkesempatan mencetak dua gol.

Menurut agennya; Eduardo Hernandez ketika ditemubual ESPN Radiofórmula:

“I’ve had eight conversations with Arsenal, the most recent was last Friday, and Carlos is an Arsenal player, he’ll stay at Arsenal and is not for sale.”
Namun agennya mengakui yang proses perkembangan karier Vela dilihat sedikit agak lembab dan mendatar tidak seperti rakan senegara yang bermain di Manchester United, Javier Hernandez. Tapi hal itu mendapat perhatian Wenger apabila meminta para pelatih untuk bekerja lebih keras untuk mengilap Vela. Walaupun ia dipinjamkan selama 6 bulan ke West Brom namun hasilnya masih jauh dari memuaskan, tapi selain dari itu semua masih berjalan seperti yang dirancangkan.
sumber asal: The Sun

0 comments:

Related Posts with Thumbnails