Monday, June 6, 2011

Video Goals | Gol 'Classy' Chamakh Buat Maghribi

Chamaldo...Moroccan-Rolla


Kini nampak bersepah-sepah rumours di laman sesawang yang mengaitkan dan terkait dengan Arsenal, yang nak pindah ke Arsenal yang nak keluar pindah dari Arsenal! Macam-macam hal..satu-satu nama muncul sampai tak tahu mana satu nak 'trust'....

Sementara itu ada beberapa perlawanan antarabangsa yang berlangsung, dan ada beberapa pemain Arsenal yang beraksi dan mencuri tumpuan, Jadi untuk entri kali ini, aku share pasal pemilik jersi no.29 Arsenal - Marouane Chamakh.

Pembelian berbaloi Arsenal dari Wenger 2010/11 'tanpa perlu keluar yuran perpindahan' Marouanne Chamakh mungkin bukanlah yang menjadi bualan di bibir para Pencinta Arsenal diluar sana, namun dia adalah pembelian yang terbaik dari Arsenal terutamanya dalam tempoh awal penampilannya ketika kita kehilangan khidmat Robin van Persie akibat kecederaan. Selepas kemunculan 'on-form' dari RvP ; Chamakh dilihat agak terpinggir selepas itu...Dengan 28 penampailan dengan 12 gol dalam semua kejohanan, ia tidaklah seteruk mana untuk penampilan kali pertama di EPL.

Chamakh dilihat lebih tajam melalui tandukan namun agak 'capless' dari segi tendangan, namun dalam kelayakan 2012 Piala Negara Afrika, Chamakh memperlihatkan yang dia masih tahu bagaimana pakai kaki untuk menghalakan ke arah gol apabila mencatat nama selaku penjaring ketika Magribi menumbangkan Algeria 4-0.

Harap musim depan, Chamakh akan lebih tajam memburu gol...

Untuk melihat jaringan chamakh, lihat video dibawah:

3 comments:

Sharinginfoz said...

setelah persie main, chamakh tak berapa menyerlah, harap musim depan main lagi bagus

Sofea said...

v.persie kena partner dengan chamakh, baru boom

Dial-Square said...

problemnya...wenger masih percaya dengan sistem penyerang tunggal...

Related Posts with Thumbnails