Tuesday, July 5, 2011

Transfer News | Clichy confirm ke Eastlands, Samir Nasir Masih BerTeka-Teki?

clichy Kelik!

Memperlihatkan kepada keadaan jual-beli Arsenal ketika ini, memang sadis! Setakat ini cukupkah kita dengan menandatangani 2 budak hingusan dari Barcelona; Jon Toral dan Hector Bellerin yang masing-masing berusia 16 tahun dan Carl Jenkinson yang berusia 19 tahun!

Kesudahannya:

Manchester City dikatakan sudah pun menyelesaikan jual beli pertahanan kiri kita, Gael Clichy, dengan yuran perpindahan sekitar £7 juta seperti apa yang dilaporkan kebanyakan media.

Clichy dilaporkan sudah menjalani ujian perubatan di sebuah pusat perubatan persendirian di Barat Utara England pada hari Isnin dan kini dalam proses akhir untuk memeteraikan perjanjian sekaligus sah keluar dari Arsenal, selepas menabur bakti setia selama lapan tahun di Arsenal dan kempunan sebarang gelaran tropi kejuaraan utama di 6 tahun akhir serbisnya.


Clichy adalah merupakan hasil 'buku cek' pertama bagi pengurus City, Roberto Mancini musim ini sebagai persediaan untuk mengharungi pahit getir hidup di dalam kejuaraan Liga Juara-Juara musim depan.

Jika tiada aral melintang, ada kemungkinan juga seorang lagi pemain Arsenal akan menyertai ke Eastlands. Pemain yang disebut-sebut tak lain nak blah tanak blah Samir Nasri apabila penuh di blog-blog dan media-media tentang spekulasi masa depannya yang tidak menentu sejak berapa menjak ini.

5 comments:

sab said...

arsenal jugak yg msh tak beli sesapa..gervinho la sgt kan..huhu

alien said...

gervinho dah masuk kan? belum ke?

cesc masih setia ngn arsenal sezen ni..
ala, bia la clichy pergi cari arah baru..
akan ada pengganti dia nya
huhuhu

Dial-Square said...

sab: sedap hati dengar rumos je..tapi tak kompom2 lagi..gevinho pun sampai la ni tak muncul2

alien: takde berita soheh lagi...

cesc - dgr kabar dah dtg training kot!
clichy - aku redha jer la pemergiaannya, tp jgn la dh tinggal arsenal sok mulut lancang plak kutuk arsenal balik udah la...good luck clichy

Razlan Ab Razak said...

naik menyampah plak dgn sikap ye tak ye nasri...

sab said...

smlm lak kata gervinho dh komfirm masuk arsenal tp dlm web official lom kuar news lg..arini tgk lg skali..jgn berhenti berharap

Related Posts with Thumbnails