Saturday, August 8, 2009

Iklan Murah di PenCinta Arsenal FC (Malaysia) | Arsenal Malaysia

Syarat-Syarat Mudah Pengiklanan

PenCinta Arsenal FC (Malaysia) | Arsenal Malaysia kini berbesar hati untuk menjual petak iklan di blog ini dengan harga paling murah berbanding blog-blog lain yang setarafnya berdasarkan syarat-syarat mudah di bawah.

- Banner iklan tidak mengandungi ayat atau gambar lucah.

Pakej Iklan: Untuk pengiklanan di single page. Bermakna iklan anda akan kelihatan di sisi kiri setiap posting entri di blog ini.



Saiz Iklan: 150 x 150 (pixel)

RM5 – 2 bulan
RM8 – 3 bulan

Jika berminat, terus sahaja hulurkan Email yang di’attach’kan dengan banner, Web Address, Cusor Hover Text dan bukti pembayaran kepada PenCinta Arsenal FC (Malaysia) | Arsenal Malaysia.

Letakkan Subjek Email: Pengiklanan di Blog PenCinta Arsenal

Cara Pembayaran



Maybank Account No: 1141 6068 1426
* Gunakanlah online banking untuk memudahkan urusan anda di internet.
* Pemindahan dari ATM juga tiada larangan bagi pihak kami.

Jika tidak mempunyai akaun Maybank, anda bebas menggunakan mana-mana bank untuk membuat pemindahan wang ke maklumat akaun yang tertera di atas. Apapun, sila hubungi kami terlebih dahulu.

Mengenai pembayaran atau sebarang perkara lain melibatkan iklan, sila emailkan ke PenCinta Arsenal FC (Malaysia) | Arsenal Malaysia.

Saya sedia menjawab sebarang pertanyaan anda. Masa pengiklanan korang akan bermula melalui tarikh dan saat iklan itu diletakkan di blog ini dan akan berakhir mengikut pakej yang anda ambil. Email akan dihantar memberitahu anda bila iklan tersebut sudah berjaya diletakkan.

Mudahkan! Jadi jangan segan-segan, jangan rengang-rengang, mari rapat-rapat! beriklanlah bersama PEnCinta Arsenal FC (Malaysia).

0 comments:

Related Posts with Thumbnails