Tuesday, November 16, 2010

Ucapan | Salam AidilAdha PenCinta Arsenal di Malaysia


Salam dan terima kasih kepada rakan PenCinta Arsenal yang telah sudi melawat laman yang tidak seberapa ini...Juga terima kasih diucapkan kepada rakan-rakan yang sudi 'Follow' dan menambah saya menjadi kawan di laman Facebook...Tima kasih banyak-banyak!

Nampaknya dua tiga hari ini hujan sering turun...Harap esok bila kita menyambut raya qurban.. cuaca akan cerah! aminnnn....

LAFAZ NIAT SOLAT SUNAT AIDILADHA
Maksudnya: Sahaja aku solat sunat ‘AidilAdha dua rakaat mengikut imam/imam kerana Allah taala

Oh ye, kepada member-member kita yang akan balik kampung, berhati-hati memandu kereta.. saya pun akan balik kampung juge! al-maklum lah bapa saya sekarang sedang mengerjakan ibadah haji, Jadi tinggal mak kat kampung, Musti ada masakan sedap2… Ummmm…slurrpppp!!!..!!! Ok...Saya akan berangkat petang kang!.. Jaga diri baik-baik…

1 comments:

Anonymous said...

Hi to all, it's actually a fastidious for me to visit this web page, it includes important Information.
Also visit my blog post :: english football transfer news

Related Posts with Thumbnails