Wednesday, March 2, 2011

Permainan Emosi di Bulan Februari | Roller coaster

Kita kerap dihidangkan dengan graf statistik skuad Arsenal kita. dah biasa sangatkan! Tapi pernah Wenger tengok kan pula graf statistik PenCinta Arsenal terutamanya di bulan Februari ini. Kalau lihatkan kepada gambarajah yang aku postkan dibawah ini dapat kita simpulkan bagaimana emosi kita dibawa bak roller coaster!

Pernah mencuba roller coaster, camana rasanya jiwa melayang ketika roller coaster dari paras tinggi menjunam ke bawah! Itulah perasaannya! Kalau tak pernah cuba, pegilah try!



Itu yang kadang-kadang kita tengok, ada PenCinta Arsenal dalam mana-mana forum, chatbox Arsenal atau blog-blog Arsenal yang ngamuk, menyumpah seranah, memaki hamun, ada tu! sesama PenCinta Arsenal pun selisih paham - itulah warna-warna emosi tidak terkawal.

Anda kalau bukan PenCinta Arsenal berjiwa kental, sudah pasti angkat kaki awal-awal. Untuk menyokong Arsenal, anda akan sering bermain dengan emosi! Anda tidak akan dapat menjangkakan apakah permainan yang bakal dihidangkan Arsenal dalam sesebuah perlawanan.

Bila kita jangka kita boleh bungkuskan team lawan dengan selamba, tapi kita dikecewakan dengan permainan yang tidak bermaya, silap-silap nasib kita dapatlah kolek satu mata, kalau tak baik, putih mata tanpa sebarang mata!

Emosi dan jiwa kita ada kalanya dibuai mimpi yang melangit, ada kala emosi kita bagai kaca terhempas berkecai.

Walau apa pun, Arsenal. Kau tetap di hati.

1 comments:

Sofea said...

be patient.. hehe

Related Posts with Thumbnails