Sunday, March 27, 2011

Video | Arsenal : "We Down But Not Out"



“Either we heal now as a team, or we will die as individuals”

"When you lose, I am a loser. When you fight, I am a fighter. When you win, I am a winner. When you and I work together, we are a team."

Mampu atau tidak Arsenal untuk menamatkan kegagalan meraih kejuaraan utama dalam tempoh 6 tahun sebelumnya? Semua terserah kepada pemain-pemain yang beraksi untuk skuad Arsenal kali ni. Sejauh mana keazaman mereka untuk menjulang Kejuaraan EPL yang merupakan sesatunya kejuaraan yang masih terhidang di depan mata.

Namun, kali ini dengan turun naik persembahan bukan hanya dari skuad Arsenal kita, juga pada skuad lawan yang lain.

Selepas mencapai tahap setakat ini, analisis di atas kertas kertas saja tidak boleh di ambil kira, semuanya bergantung pada permainan di atas padang. Dalam setiap tempoh 90 minit untuk baki 11 perlawanan yang tinggal, Itulah yang akan menentukan nasib pasukan kita. Apa yang diharapkan adalah semua pemain yang beraksi menunjukkan aksi paling menarik mereka berserta semangat mahu menang yang kuat dan keazaman yang tinggi.

Selamat berjuang The Gunners dan semoga kejayaan mengiringi kita. Go! Gunners

"Kegagalan dan kekecewaan Arsenal selama ini adalah laksana musim dingin, basah dan lembab, tidak disukai PenCinta Tegar Arsenal. tetapi sesudah tiba musim sejuk itulah tumbuh bunga-bunga yang harum dan buah-buahan yang subur."

0 comments:

Related Posts with Thumbnails